vineri, 1 aprilie 2016

Interviu cu Bob Reina


success, money, Talk Fusion
 „ Pasiunea lui pentru marketing l-a facut sa ia decizia curajoasa de a renunta la o plata lunara sigura. Familia si prietenii i-au spus ca e nebun, dar el avea o viziune a succesului."


Eficienta e cel mai important pas pentru a-ti atinge scopurile. Bob Reina spune ca: „pentru a avea succes, trebuie sa-ti iei un angajament pentru o perioada de cativa ani, adica multi.”
Autodisciplina l-a ajutat sa ramana clarvazator intr-o cariera cu provocari si probleme. In cele din urma, in timp ce lucra ca politist a inceput sa fie asociat part-time in vanzarile directe. Pasiunea lui pentru marketing l-a facut sa ia decizia curajoasa de a renunta la o plata lunara sigura. Familia si prietenii i-au spus ca e nebun, dar el avea o viziune a succesului.  Dedicarea lui, perspectiva și cunostintele l-au ajutat sa aiba experti in echipa sa.


De unde a venit ideea de Talk Fusion?
In 2004, cand imi cautam o noua casa, am vrut sa trimit un video de 10 secunde printr-un email familiei mele ca sa le cer parearea, dar AOL mi-a spus ca nu se poate. Atunci, m-am intrebat cum o companie asa de mare ca AOL, nu poate face ceva atat de simplu. Si mi-a venit aceasta idee: cum ar fi daca as putea pune un video intr-un email, apoi sa fac reclama acestei inovatii prin modelul vanzarilor directe care mi-a schimbat mie insumi viata?
Gandeste-te: fara vreun produs fizic care trebuie depozitat, o afacere care ar putea fi impartasita de oriunde virtual si, foarte important, oportunitatea de a redefini modul in care companiile din lume se conecteaza cu clientii. Asa ca l-am sunat pe prietenul meu Dr. Jonathan Chen, expert in IT si i-am spus idea mea. El mi-a spus ca nu va fi usor, dar ca este posibil. Asa s-a nascut Talk Fusion si produsul de baza, Video Email, care  în cele din urmă a evoluat devenid acum prima Solutie completa de Video Marketing din lume. 

Cum arata o zi normala si cum o faci sa fie productiva?
Ma trezesc devreme - 5:30 a.m. Imi verific emailurile si imi stabilesc prioritatile zilei respective. Asta ajuta si echipa deoarece la 8:30 cand ajungem cu totii la birou, stim ce avem de facut.
De la colaborari cu experti IT si de marketing, la intalniri cu nucleul de lideri, pot sa spun ca am un orar plin de la rasarit pana la apus, chiar si dupa.  Nu incetinesc niciodata. Privesc mereu inainte. Si cred ca trebuie sa conduc prin exemplu. De aceea Talk Fusion creste atat de repede. Echipa vede pasiunea mea si sarguinta, atunci si ei sunt la fel.

to-do list, productivitate, disciplina, obiceiuri
" Nu incetinesc niciodata. Privesc mereu inainte... 
Echipa vede pasiunea mea si sarguinta, atunci si ei sunt la fel. "



Cum dai viata ideilor?
In primul rand gasesc o nevoie, apoi satisfac acea nevoie. Imi impartasesc ideile cu creatorii de produse, iar ei se gandesc cum pot transforma conceptul in solutie. Urmatorul pas e eficienta: adica „uite ce avem de facut ca sa fie real, cum putem face ca sa fie cel mai bun produs posibil?”.

Care este un trendul care te incanta? 

video, marketing, nou, cum sa te promovezi

Video online; a schimbat complet modul de conectare intre oameni din intreaga lume. I-am vazut potentialul acum o decada si e o nebunie sa vezi cat de departe am ajuns, in special tehnologia comunicarii in timp real (WebRTC). Poti fi oriunde, oricand! Urmatorul cel mai bun lucru va fi abilitatea de a te transporta altundeva cat ai clipi.

Care e obiceiul care te face mai productiv ca antreprenor?
Consecventa... si a fi persistent. Am o vointa puternica, sunt meticulos si imi setez asteptari clare si termene limita ca  sa nu-mi scape nimic.  

Care ii cel mai rau job pe care l-ai avut si ce ai invatat din el?
Sunt destul de norocos, nu am avut un job cu adevarat rau. In plus, vad totul ca pe o experienta pozitiva de invatare. Mi-a placut sa fiu politist si sa-mi construiesc o afacere de acasa timp de 20 de ani in care etica si dorinta mea de a reusi au ajuns la noi inaltimi.


Daca ar fi sa incepi din nou, ce ai face diferit?
Stii ce... nu cred ca as schimba nimic. Iubesc unde am ajuns si ceea ce am realizat si miile de oameni pe care i-am ajutat pe parcurs.

Ca antreprenor, care e un lucru care il faci mereu si mereu, pe care l-ai recomanda si altora?

Sunt foarte vocal cu ideile si visele mele, e extrem de important. Daca nu iti impartasesti gandurile cu altii, cum le poti transforma in rezultate sau sa-i influentezi pe ceilalti? Simplu: nu se poate.  

Maine vom posta continuarea interviului. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu