marți, 20 noiembrie 2018

Marturii asociati Talk Fusion

Numele meu e Teddy Gunawan, sunt din Indonesia si aceasta e povestea mea #MyTalkFusionSuccess:
Inainte sa ma inscriu inTalk Fusion in 2015, lucram ca profesor. Eram la cel mai jos punct din viata mea - nu imi permiteam sa cumpart lapte si orez pentru copiii mei. Si cea mai grea parte: sotia mea tocmai murise in urma unui atac de cord si trebuia sa cresc cei 3 copii de unul singur.

M-am inscris in Talk Fusion pentru ca nu aveam bani, aveam datorii si voiam sa imi salvez familia.
Am decis sa ma concentrez serios pe aceasta afacere. Muncind din greu, acum pot sa ofer familiei mele o viata mai buna. Sunt la rankul de Triple Diamond. De asemenea am fost in Dubai in 2016 si in Milano in 2017.
Nu o sa ma opresc NICIODATA. Vreau sa pregatesc un viitor pentru copiii mei si sa ajut alte persoane care au dificultati. Multumesc lui Dumnezeu, mamei mele si celor 3 copii care m-ai sustinut mereu. Si vreau sa multumesc in mod special domnului Bob Reina, companiei Talk Fusion si liderilor uimitori din echipa.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu