duminică, 22 mai 2016

Implicarea in Marketing Relational

Marketing Relational vs. rutina de luni – vineri

Oamenii vorbesc mereu de industria Marketing-ului Relational. 
rutina, plictisit, plictisealaSa vedem ce fac oamenii care lucreaza de luni pana vineri... 
Se foarte trezesc devreme, isi amana alarma pentru ca nu vor sa se trezeasca sa mearga la serviciu. 
Apoi se urca in masina, in drum spre lucru isi cumpara un mic-dejun nesanatos, ajung la serviciu si se uita mereu la ceas si asteapta sa mearga acasa – „Libertate!”
Pleaca, in drum spre casa se opresc din nou sa cumpere ceva de mancare. 
Marti din nou, aceleasi lucruri, si miercuri, joi si vine vineri... Si cu totii asteapta ziua in care sunt platiti. 
Dar exista o problema: probabil acel salariu l-ai cheltuit deja si pe urmatorul. 
E o nebunie! 
bani, cash, cumparaturi, shopping, Avem o cale mai buna la Talk Fusion

O alegere mai buna e Marketing Relational. E cel mai bun vehicol pentru o persoana normala care s-a saturat sa fie doar normala, mediocra. Acum poate sa faca lucruri grozave!   




Daca vreti sa vezi ce produse ofera Talk Fusion si cum sa le folosesti in scopul tau, intra pe: http://1096284.jointalkfusion.com/ si le poti incerca gratuit 30 de zile. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu