luni, 16 iulie 2018

De ce nu mi-e frica de schimbare


E important sa ne uitam din cand in cand la fricile noastre, sa examinam pentru cateva momente ceea ce ne face sa simtim frica. Si sa ne dam seama de ce avem acele frici in primul rand.
Unele frici sunt necesare ca sa supravietuim, dar daca sunt duse la extrema vor fi un blocaj, un obstacol. Din pacate oamenii se lasa prea usor controlati de frici. Cred ca multor adulti le este frica pentru ca fricile devin mai abstracte odata cu varsta. Nu ne mai este frica de monstri de sub pat, ci de nesiguranta viitorului.
Dar vreau sa discutam despre o anume frica care ii opreste pe oameni din a-si atinge potentialul maxim si de a-si indeplini visurile. Care e aceasta?
Frica de Schimbare.
Schimbarea ii ingrozeste pe oameni, ii opreste din drum si le ucide motivatia. Nu am inteles niciodata de ce. Schimbarea e o parte atat de naturala din viata noastra incat mi se pare prostesc sa ne fie frica de ea. Ba chiar, atribui succesul meu in parte abilitatii mele de a imbratisa schimbarea. Si uite de ce:

Daca nu te schimbi inseamna ca stagnezi. E simplu.

In cele din urma, nu ne putem dezvolta fara schimbare si e imposibil sa construiesti o viata de succes fara a lucra mereu la tine sau la afacerea ta. Am putut sa realizez atat de multe pentru ca nu mi-e frica de schimbare. Ma uit la ea si ma gandesc cum pot sa o folosesc in avantajul meu. Caut modalitati de a ma dezvolta si de a-mi dezvolta afacerea.


Dar nu te schimba doar de dragul de a te schimba
Nu iti spun toate acestea doar pentru a te schimba fara motiv. Orice ai vrea sa realizezi, fie ca e un scop in plan financiar sau personal, trebuie sa ai intentii clare. De ce muncesti la acest scop? Care e scopul? Cand raspunzi la aceste intrebari si incepi sa lucrezi spre scopuri, schimbarea va aparea natural.
Cum poti incepe? Prin a face un plan si a determina zonele din viata ta care au nevoie de imbunatatiri. Aceste zone au nevoie de atentia si concentrarea ta. Odata ce incepi sa bifezi lucrurile de pe lista ta si sa iti urmezi planul, vei incepe sa vezi succesul pe care il vrei.
Tine minte, nu ramane prea confortabil. Cand stai in zona ta de confort nu inveti sa te adaptezi la noi situatii. Odata ce imbratisezi schimbarea, vei invata noi abilitati, vei avea mai multa incredere si vei fi pe drumul spre o viata de succes.
— Bob Reina
Talk Fusion CEO & Founder

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu