duminică, 1 septembrie 2013

Poveste fascinanta de succes

Mărturia a lui Vyacheslav Ushenin despre cum i-a schimbat viața Talk Fusion

 

Numele meu este Vyacheslav Ushenin. Am 27 de ani.
M-am născut în Leninogorsk, un orăşel din sud-estul Tadjikistanului, într-o familie din clasa muncitoare. Mama este cadru medical iar tata şofer profesionist. Îmi place totul, am mers la grădiniţă, apoi la şcoală, pe care a absolvit-o cu onoruri. După liceu, am intrat la Institutul de Economie şi Finanţe din statul Kazan.
Din anul doi am început să lucrez. La acea vreme mi-a căzut în mâini o carte care mi-a schimbat complet gândirea. Robert Kiyosaki "Tată bogat, tată sărac." 
 
Cadranul banilor a arătat în mod clar acest lucru legat de sistem, ceea ce mi-a fost pus în capul meu în şcoală şi în facultate - nu era pentru mine. Facultate - muncă 40 ani - pensionare! Nu spun că e rău. Doar că nu e pentru mine! De ce? Simplu! Eu vreau să câştig o mulţime de bani, eu vreau să fac ceea ce-mi place, vreau să comunic şi să lucrez cu oamenii cu care mă simt bine. Nu vreau să depind de nimeni, nu-mi place să mi se spună ce trebuie să fac, vreau să decid pentru mine însumi când să mă odihnesc şi când să muncesc, vreau să-mi planific propria mea viaţă. Vreau să mă dezvolt personal. Vreau să trăiesc unde vreau, să conduc maşina visurilor mele, să locuiesc în casa visurilor mele, să viziteze toate ţările şi continentele, să fac o baie în toate mările şi oceanele. Vreau să zbor la clasa business. Vreau să ajut oamenii, vreau să fac acte de caritate, investiţii. Vreau ca mama mea şi toată familia mea să nu aibă nici un fel de neajunsuri. 
 
Vreau să dau copiilor nenăscuţi cea mai bună educaţie. Vreau să mă pensionez de tânăr, sănătos şi al naibii de bogat.
 
Nu am părinţi bogaţi sau vreo rudă cu influenţă. Mă pot baza doar pe mine însumi.
 
De aceea am ales marketingul în reţea.
 
Numai marketingul în reţea îmi permite să obţin tot ce vreau.
 
După ce am făcut alegerea, rămâne doar să găsesc un partener de încredere, care este o companie pe deplin răspunzătoare pentru obligaţiile sale, cu care să pot avea relaţii pe termen lung. Aceasta este cea mai bună companie! Deoarece în mai puţin de doi ani, viata mea s-a schimbat complet. 
 
Doar gândeşte-te la asta! Ce înseamnă doi ani ca salariat? Ce s-ar putea schimba în doi ani? NIMIC! Aceeaşi muncă, acelaşi loc de muncă, aceleaşi feţe. Acelaşi salariu. Forţat să comunici cu cei cu care nu-ţi place. Mergi în fiecare zi unde nu eşti respectat. În viaţa ta nu se întâmplă nimic. Şi cel mai rău lucru este că în următorii doi ani, este puţin probabil ca ceva să se întâmple! Cu Talk Fusion în 2 ani, toate visele mele au devenit realitate!
 
Astăzi, datorită companiei Talk Fusion fac activitatea mea preferată, voi ridica o echipă cu care să lucrez confortabil. Astăzi, eu sunt independent, eu voi decide când lucrez şi când mă odihnesc. Eu însumi îmi fac programul de lucru. În fiecare zi mă trezesc când doresc. Fac această afacere de acasă. Eu însumi îmi planific viaţa mea.
 
Astăzi am cel mai bun confort, la care tu poţi doar visa. Am trei maşini de lux şi în fiecare dimineaţă fac o alegere! Călătoresc permanent. În ultimele şase luni am fost în şase ţări, de trei ori a fost în America, în vacanţă în Cuba, Hawaii, Spania. Am fost în Miami, Los Angeles, Las Vegas, New York, Barcelona şi în alte capitale importante ale lumii. 
 
Părinţii mei au sărbătorit pentru prima dată Anul Nou în străinătate, într-un hotel de lux. De curând, avem o echipă mare care a zburat să se odihnească şi să studieze în Turcia. Mai mult de 200 de persoane, toate pe aceeaşi lungime de undă, unite printr-o idee! Doar imaginaţi-vă! 
Niciodată şi nicăieri în viaţa obişnuită nu veţi găsi acest lucru! La sfârşitul anului, compania ne-a plătit integral un sejur în Hawaii. Şi în toate călătoriile mi-am putut permite să merg clasa business!
 
 În această companie, pot ajuta oamenii. Eu pot fi o cauză a succesului financiar a multor oameni. Acesta este destinul meu.
 
 Eu cresc personal, am investit în educaţie.
 
 Donez o mare parte din castiguri pentru caritate. Acestea sunt diferitele fonduri şi evenimente private. Una dintre cele mai mari donaţii ale mele la caritate pentru copii e în valoare de 1.000.000 de ruble. Am înţeles că dăruind primim de multe ori mai mult!
 
 Eu am investit, iar acum pot să nu lucrez. Am creat un fundament financiar pentru viitor.
 
 Mama şi familia mea astăzi nu duc lipsă.
 
 Şi cel mai important este mândria mea – sunt oamenii care la un moment dat m-au crezut şi m-au urmat, şi care acum trăiesc în abundenţă din plin! Ei cumpără imobiliare, maşini, ies de câteva ori pe an din țară, investesc, face muncă de caritate, etc. Această societate a dezvoltat oamenii intelectual şi spiritual. Acesta este mediul meu!
 
 P. S.
 La început afacerea a fost cu adevărat grea. Mulţi nu au crezut (şi nu cred în ei înşişi, în reuşita lor.) Aproape toate obiecţiile se bazează pe teama de eşec. 
 
Dar eu am crezut. Am crezut în mine şi am crezut în oameni. Scopul meu a fost şi este încă să inspir speranţa în inimă. 
 
Nu este dificil de făcut, dacă eşti angajat la obiectivul tău. Nimic nu mă va opri pentru că ştiu că sunt pe drumul cel bun. Aceasta este mai mult decât banii! Acesta este destinul meu! Şi abia am început!  şi amintiţi-vă "visele nu funcţionează dacă nu faci ceva" – Bob Reina
 
Aici puteti vedea articolul original in urmatorul video-newsletter: 

Multumim Pr. Vasile Popescu pentru traducere! 
Dupa materialul primit si postat de liderul nostru Istvan Bokor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu