luni, 26 septembrie 2016

7 greseli facute de noii network marketeri

Milioane de oameni se alatura industriei vanzarilor directe in fiecare an, ca sa isi urmeze visurile si telurile financiare. Totusi, ai fi surprins sa vezi cate persoane permit greselilor de incepatori sa intervina intre ele si construirea unei afaceri de acasa profitabile.
Uite 7 greseli pe care le fac marketeri incepatori si pe care tu sa le eviti.
1.      Nu isi construiec lista de prospecti
Fiecare afacere de succes incepe cu un vis, cu dorinta de a avea mai mult in viata si o lista de prospecti voluminoasa. Fara acest ultim ingredient esential nu vei avea succes. Lista initiala de prospecti trebuie sa aiba 25 de persoane, inca din primele 24 de ore ca Asociat Independent. Identifica membrii cheie care vor avea un impact major asupra afacerii si fa o strategie cum sa ajungi la urmatorul nivel, cate o invitatie pe rand.
Dar nu te opri la 25, lista de prospecti trebuie sa o construiesti constant.
lista prospecti, start, invitatie, network marketing

2.      Pornesc cu asteptarile gresite
In 5 luni o sa fiu milionar.
Roma nu a fost construita intr-o zi, de ce s-ar intampla diferit cu imperiul tau network marketing?
Bob Reina spune ca „vanzarile directe sunt un plan intre 2 si 5 ani. Trebuie sa lucrezi cel putin 1 an ca sa ajungi la un punct bun, daca te dedici 7-10 ore pe saptamana intr-un an vei ajunge sa nu te mai opresti. In opinia mea, nici o companie nu ar trebui sa afirme ca te va imbogati rapid. Acesta e motivul pentru care multi oameni renunta”
3.      Nu isi iau un angajament complet fata de afacere
Succesul nu se bazeaza pe noroc, ci pe efort.  Intr-un articol de pe Huffington Post, Bob Reina spunea: „Cand muncesti pentru un comision nu esti platit doar pentru ca esti prezent, ci pentru actiunile tale zilnice. Cu cat muncesti mai mult,  cu atat vor fi mai mari comisioanele tale. Cei care se lanseaza in aceasta cariera cu entuziasm isi cresc sansele de reusita”.
Chiar daca muncesti la afacere part-time, trebuie sa faci unele sacrificii si sa muncesti din greu. Trebuie sa iti faci timp daca vrei sa faci bani. Adica momentele pentru activitatile de relaxare ar trebui sa fie inlocuite cu activitati care iti aduc bani,
4.      Procrastineaza/ amana
Multi ezita sa inceapa deoarece cred ca trebuie sa stie totul despre afacere, despre produs si planul de compensare etc. E o greseala. Nimeni nu vrea sa fie partener cu cineva care e expert in afacere si in produse. Vor sa fie parte din ceva nou si entuziasmant. Cunostintele o sa vina cu timpul, deci nu lasa asta sa-ti stea in cale. Invata in timp ce castigi! Si lasa prezentarea sa vorbeasca pentru tine,  
5.      Nu urmeaza sistemul
Chiar daca crezi ca stii o modalitate mai buna, probabil au incercat-o si altii inaintea ta (si nu au reusit), deci nu incerca sa reinventezi roata.
Cheia construirii unei afaceri de succes e sa functioneze pentru oricine. Sistemul trebuie sa fie duplicabil, astfel incat orice persoana, cu experienta sau fara, sa-l poata face si sa aiba rezultate. Daca incerci sa recreezi, sa rearanjezi sau sa elimini unii pasi, vei opri intreaga echipa. Toata lumea trebuie sa lucreze armonios – sa aplice aceleasi metode, sa atinga termenele limita, ca si la McDonald’s – ca sa construiesti o afacere colosala care merge ca o masina unsa bine.  
6.      Vorbesc prea mult
In timpul unei invitatii, multe persoane noi vorbesc prea mult desprea afacerea lor si ar trebui sa faca opusul pentru ca:
a.      Nu vrei sa oferi informatii gresite
b.      Mai multe detalii duc la mai multe intrebari
c.       Prospectul ar putea sa isi faca o impresie gresita
d.      Transmite o stare agitata, neprofesionalism, lipsa de experienta
e.      Nu vrei sa sune „prea repetat”
O invitatie corescte trebuie sa dureze 1-2 minute. Trebuie sa il faci pe prospect curios si sa vrea sa se uite la prezentarea oportunitatii. Acolo, ei o sa afle tot ce trebuie sa stie ca sa ia o decizie informata. Cu cat spui mai multe, cu atat faci mai putin. Fii concret si scurt!
7.      Abordarea e prea disperata sau insistenta.
Asta se intampla tot timpul. Incearca sa nu pari niciodata disperat sau sa faci un prospect sa se simta inconfortabil in timpul invitatiei. Trebuie sa atragi oamenii spre afacere, nu sa ii implori.
Postura! Urmatorul loc in organizatia ta fa-l sa para exclusiv. Asta o sa-l faca pe prospect sa fie intrigat si sa vrea sa asculte sau sa se alature echipei tale. Daca prospectul tau nu vede aceasi oportunitate ca si tine, cere-i un referal si mergi mai departe la urmatorul. Nu vinde, ci sorteaza!  
succes, evolutie, prospect, sponsor, MLM
Ti-au fost de ajutor aceste exemple? Impartaseste-le cu noii inscrisi ca sa le asiguri succesul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu